Sgk şikayet sorgulama

ALO 170 şikayet ne zaman sonuçlanır?

ALO 170 hattını aramanız halinde, adınıza bir başvuru oluşturulmakta ve başvuru takip numarası verilmektedir. 3 iş günü sonra tekrar arayarak başvurunuzla ilgili bilgi alabilirsiniz.

SGK şikayet nasıl yapılır?

SGK kapsamında işçi şikayeti şu yollar ile yapılmaktadır:

  1. ALO 170 numaralı hattın aranması. …
  2. ALO 170 hattı işçi ve işveren anlaşmazlığı halinde dava işlemlerinden önce arabuluculuk yapmaktadır.
  3. ALO 170 hattı üzerinden, eleştiri, ihbar, şikayet, soru, öneri ve talep hizmetleri alınabilmektedir.

Aug 1, 2021

Çalışma Bakanına nasıl ulaşırım?

Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO 170"

SGK’nın telefon numarası kaç?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170” i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan tüm hizmetlerle ilgili olarak bilgilendirme yapmakta ve çözüm üretmektedir.

Sigortasız işçi çalıştıran nereye şikayet edilir?

Sigortasız işçi çalıştırma birçok farklı yöntem ile SGK'ya ihbar edilebilmektedir: SGK tarafından kurulan ALO 170 hattı aranarak, SGK'nın internet sitesi üzerinden online olarak, Son olarak; kişinin bulunduğu il ve ilçedeki Sosyal Güvenlik Kurumlarına şikâyet dilekçesiyle ihbar edilebilir.

ALO 170 nasıl aranır?

Alo 170 Sosyal Güvenlik Kurumu , Çalışma Ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan hizmetlerin tamamı hakkında bilgilendirme amaçlı kullanılan hattır. Alo 170 i her türlü soru, öneri, eleştiri, ihbar, şikayet,Başvuru yada taleplerinizi iletip çözüme kavuşturulabilir. Alo 170 7/24 aranabilir.

Sigortasız işçi çalıştıran bir işyerini nasıl ihbar edebilirim?

Sigortasız İşçi Çalıştırma Nasıl Şikayet Edilir?

  1. SGK tarafından kurulan ALO 170 hattı aranarak,
  2. SGK'nın internet sitesi üzerinden online olarak,
  3. Son olarak; kişinin bulunduğu il ve ilçedeki Sosyal Güvenlik Kurumlarına şikâyet dilekçesiyle ihbar edilebilir.

Related Post