Anadolu jet şikayet

AnadoluJet nereye şikayet edilir?

Yolcu İşlemleri ve Hakları

Geri Bildirim FormuGeri bildirim formuna ulaşmak için tıklayınız.
Telefon0 850 333 2 538
Uçuşunuz esnasında, uçuş ekiplerimizden temin edebileceğiniz kabin içi iletişim formu ile de bize ulaşabilirsiniz.

AnadoluJet in sahibi kim?

Anadolu'nun hava ulaşımı ihtiyacını çok daha avantajlı seçeneklerle karşılamak amacıyla 2008 yılında kurulan Türk Hava Yolları'nın başarılı markası AnadoluJet, şu anda filosunda bulunan 52 uçak ile iç hatlarda 40 nokta ve 65 hat; dış hatlarda ise 48 nokta ve 84 hat olmak üzere toplamda 88 nokta ve 149 hatta uçuşlar …

Türk Hava Yolları ile AnadoluJet aynı mı?

AnadoluJet bir Türk Hava Yolları markasıdır. AnadoluJet markası altında sunulan hizmet farklı kalite standartlarına sahiptir.

AnadoluJet kalkıştan kaç dakika önce?

İç hatlarda uçuşunuzun kalkış saatinden en az 60 dakika ve dış hatlarda 75 dakika önce biniş kartlarınızı almış ve bagaj işlemlerinizi tamamlamış olmanız gerekmektedir.

Check-in işlemi yapılmazsa ne olur?

Oysa check-in işlemleri genellikle uçuş saatinden yarım saat öncesinde kapanır. Bu sebeple uçuş saatine en az 45 dakika kala check-in işlemlerini başlatmanız yeterlidir. Ancak check-in işlemleri kapandığında uçak kalkmamış olsa da uçağa alınmanız mümkün olmayabilir. Bu durumlarda bilet parası iadesi de yapılmaz.

Uçakta en rahat koltuk hangisi?

Geniş aralık, rahat yolculuk anlamına gelmektedir. Türk Hava Yolları, Lufthansa, Emirates gibi pek çok şirketin kullandığı Boeing 777 tipi uçaklarda ise 16. ve 32. sıraları tercih etmek konfor açısından yararlı olacaktır.

Türk Hava Yolları sahibi nereli?

Türk Hava Yolları'nın sahibi kim? – Türk Hava Yolları ortaklık yapısı

SıraOrtakPayı (%)
1Halka açık kısım (A Grubu)50,88
2Türkiye Varlık Fonu Yönetimi A.Ş. (A Grubu)49,12
3Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (C Grubu Nama)0,00
100

Related Post